Retourneren
-
1. Retourvoorwaarden
Wij hanteren bij Legend Living een bedenktijd van 14 dagen. Om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen is het belangrijk om je product in de originele staat, in de originele verpakking en onbeschadigd terug te sturen. Zo kunnen we iemand anders nog blij maken met een nieuw product.
-
2. Hoe werkt retouren/omruilen?
Retour vraag je gemakkelijk aan via je account. Log in bij je account en doorloop de volgende stappen:
1. Voer in het veld *E-mail* je e-mailadres in en klik vervolgens op *Doorgaan*.
2. Open in je e-mailaccount de e-mail die vanuit onze winkel wordt verzonden en kopieer de verificatiecode van zes cijfers die in de e-mail is opgenomen.
3. Ga terug naar de onlinewinkel en voer een verificatiecode van zes cijfers in.
4. Klik op de bestelling waar je de retour voor wilt indienen.
5. Als je bestelling meer dan één artikel bevat, selecteer je de artikelen die je wilt retourneren.
6. Selecteer een reden voor de retour en voeg een opmerking toe voor de winkel.
7. Klik op *Retour aanvragen*. Als je retouraanvraag is goedgekeurd en moet worden verstuurd, ontvang je een e-mail met verzendinstructies en een retourlabel. Nadat het product is geretourneerd, ontvang je een terugbetaling. -
3. Is retourneren gratis?
Ben je niet helemaal tevreden over je bestelling? Geen probleem, je mag je bestelling binnen 14 dagen retour sturen. De kosten voor het retourneren zijn voor rekening van de klant
Het pakket dient in de originele verpakking retour gestuurd te worden. Voldoet het teruggestuurde pakket niet aan de eisen dan zijn de kosten voor rekening van de klant.
-
4. Wat is mijn retourstatus?
Je ontvangt van ons een mailtje wanneer we een update hebben over je retour. Ook als we vragen hebben over je retour zullen we altijd deze per mail stellen.
De verwerking van jouw retour kan tot maximaal 10 dagen duren. -
5. Banken en kasten
Banken en kasten kunnen alleen geretourneerd worden wanneer ze in een originele, ongeopende en onbeschadigde verpakking kunnen worden geretourneerd. Bij aanvraag van een retour vragen we om duidelijke foto's van het product.
-
6. Retour onder garantie
Je kunt een product binnen een jaar altijd retour aanmelden voor garantie op het moment dat deze defect is of als je denk dat deze niet goed meer werkt. Neem voor de zekerheid altijd eerst even contact op met onze klantenservice. Ondanks dat het product binnen de garantietermijn valt, betekent dit niet altijd dat het product ook onder garantie gerepareerd of vervangen wordt. We hebben een aantal methodes om de garantie van een product te beoordelen. Dit kan bijvoorbeeld op basis van foto’s of het fysiek laten nakijken van het product. Hierbij proberen we altijd rekening te houden met jouw unieke situatie.